بیوک دهه 80 را با تماس دوباره با تیپهای جوانتر و مرفهتر که Gran Sports را در عصر "قدرت گل" خریداری کرده بودند، آغاز کرد. در فلینت، این به معنای عقب نشینی شتابزده از انواع T و توربو V-6 بود، و تا پایان دهه، این بخش عمدتاً به برند سنتی خود که از طبقه متوسط به بالا لوکس بود – یک «ماشین پزشک» یک بار دیگر بازگشته بود.
فیوز مینیاتوری
برای مثال، هنگام کار روی قسمت داخلی خودرو، چراغ قوه بسیار مهم است. این منعکس کننده سیاست های محصول لوید رویس، مهندس ارشد سابق بخش بود که در سال 1980 مدیر کل بیوک شد. رویس که یک "مرد ماشین" واقعی بود، می خواست برخی از بیوک ها به سبک آمریکایی BMW باشند، و او به راه خود رسید. با این حال، علیرغم محاسبات نادرست گاه به گاه محصول و بازار، بیوک با تغییر تقاضای خریداران در دهه 70 حرکت کرد و از مزایای فروش خوب بهره برد، در حالی که برخی دیگر از تولیدات متزلزل شدند.
Wire And Cable Spraying
طراحی سقف شیبدار "آئروبک" در سدان های دو و چهار در با سلیقه خریداران خارج از فاز بود، اگرچه هیچ اشکالی در واگن زیبا وجود نداشت. تا سال 1983، نسخههای تیپ اسپورت T از هر بیوک غیر از LeSabre و Electra مخملی وجود داشت که دارای تزئینات بیرونی مشکی، شاسی محکمتر، موتورهای قویتر و فضای داخلی "راننده محور" بود.
کانورتیبل ها دیگر وجود نداشتند (پس از سال 75 کشته شدند)، اما سدان های دو و چهار در در سری های LeSabre، LeSabre Custom، Electra 225 و 225 Limited ارائه شدند. یکی از موارد جالب در سال 1978، کوپه اسپرت LeSabre بود که از نسخه جدید توربوشارژ 165 اسب بخاری بیوک V-6 در آن سال بهره می برد.
Wire And Cable
خودروهای متوسط بعدی در برنامه باریکسازی شرکتها بودند، بنابراین یک Century کوچکتر برای سال 1978 همراه با سری جداگانه Regal از کوپههای شخصی-لوکس، که همگی بر روی بدنه A با فاصله بین دو محور 108.1 اینچی ساخته شده بودند، تعظیم کردند. اما الگوی فروش یکسان بود و قرن دمیده با ایروبک ناپدید شد. بیوک این اشتباه را در سال 1980 با یک ناچ بک چهار در با ظاهری رسمی تر که شباهت کمی به نسل اول کادیلاک سویل داشت تصحیح کرد و فروش آن افزایش یافت.
سیم و کابل افشان
فروش قوی سال به سال نشان می دهد که بیوک نه تنها بازار خود را می شناسد، بلکه چگونه می تواند آن را راضی کند. سال بعد مدلهای شیکتر Electra Park Avenue را به ارمغان آورد. بیوک V-6 خود را با در نظر گرفتن خط جدید سایز متوسط، توربوشارژ کرده بود و آن را در مدلهای اسپرت کوپه Century و Regal ارائه میکرد. این 125 دلار سبک تر از قیمت نهایی آخرین C5 کوپه است.
در همین راستا، استفاده گستردهتر از مواد سبکتر نیز میانگین 150 پوند صرفهجویی در وزن را به همراه داشت که تقریباً نیمی از آن در سال 77 بود. برای مخفی کردن مایکروویو، قهوهساز و توستر، از گاراژهای لوازم خانگی با درهای کشویی، لولایی یا کلید اتوماتیک (شما می توانید اینجا را امتحان کنید) تنبوری استفاده کنید. قفل های برقی استاندارد باقی ماندند، اما پیستون ها اکنون اجازه قفل کردن هر دو در را از هر طرف می دادند. دانلی. رحمت. "طوفان ایرما و هاروی به 1 میلیون خودرو آسیب رساندند. حالا چه اتفاقی می افتد؟" ثروت.
اکنون آنها به اندازه پیشینیان بزرگ خود بزرگ به نظر می رسند. افزایش هزینه های انرژی، کاهش سوخت های فسیلی و تخریب محیط زیست، افراد را مجبور می کند تا برای نیازهای خانگی خود به منابع انرژی جایگزین نگاه کنند. Big Buicks وارد دهه 80 شد و با ورقهای فلزی با طراحی ظریفی که گفته میشود مقاومت باد را کاهش میدهد به عنوان کمکی به مصرف سوخت وارد شد.